jom cari makan

Bersantai di......

semlm pie lunch dekat kedai yg mcm tersebut di atas..aku pun tak reti nak sebut cm ner..
sebelum nie herga makanan kat sni mahal2, sebab style italian..nie awal tahun baru nie dia offer set lunch sepinggan paling murah 5/- keatas..sbb nak tau cm ner style makanannya pie la pekena..rupanya masak melayu,tapi kat sni pengunaan minyak dikurangkan ...kebykkan dibakar.



pinggan, mangkuk, sudu n cawan dia kat sini besar2...kalah pinggan kat warong2 tasik Y tu..sudu dia dah buleh buat cedok lauk pauk klu ade kenduri kat umah.. huhu..berat seh..



nie la menu yang ku order, tapi aku lupa nak ambik satu lagi rupa makanan, yang aku order semlm...ala2 fishball tapi dia godak semua seafood punya barang jadi satu...sodap la jugak..selain tu,tpt nie jugak menjual kek..dia lebih kurang secret recepi la..

Selamat menjamu mata..hehe..nak try jemput la datang batu pahat..;)


Ulasan

eiza in the house.. berkata…
aik...dosa ker?

alah lain kali k kita ajak..la nie kita ajak tgk dulu..ok?? :)
FARYN berkata…
nanti kalau aku pi melawat batu pahat,sila bawak aku ke situ yer.
Atan berkata…
ab ko nak jadik org batu pahat ke?
potong nampak...
a.b geldofg berkata…
ada je ko ye atan.....usahkan org batu pahat...jadi org batu gajah pun aku snggup..tu lum masuk batu bremdam lagi...pwer tu..batu brendam heheheheh
Atan berkata…
eiza belanja nasik beryani gam bila ko datang batu pahat..

sudi sudi lah datang..
eiza in the house.. berkata…
jiwa kaco-yer la nanti iza belanja dua2 senang..adil dan saksama..huhu
TuYa berkata…
alahai..weiii..korang nih nak berebut belanja makan ke nak berebut minah mentel nih...sungguh la ko mentel iza...
eiza in the house.. berkata…
huhu..aku mentel ker mas..aduhai..

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe