Jom M@k@n..

Sate Batu Pahat

lewat senja semlm aku pie singgah kedai jual sate dekat tepi sungai batu pahat tu, wlpon otak aku tgh celaru, tp makan tak miss beb, biar la org nak kata aku gedebap ker tak.. yg penting mulut, tekak dan perut aku kan....aku punya suka la..






1. nie la tpt parking nya yg kecik..klu rmai langsung tak dpt parking...dh lama sebenarnya tak lepak kat ctu...
2. menghayati kipasan makcik tu dekat cocokkan2 sate yang sedang dibakar, sambil memikir apa tindakan aku seterusnya..
3. ada lagi sorang pelangan yg sama order ngan aku, menanti bhgnnya..
ps: sate dekat sni boleh tahan jugak, pun ade macam2, ade daging, limpa, hati, ayam dan dll..ada sesapa penah makan kat cni?

Ulasan

ai berkata…
aku suka sate pewot tembusu..sedappp!
TuYa : berkata…
aku penah lepak sini za...masa balik kg aritu..sedapnye makan sate eh..berair jejeh2 dah mulot aku nih...
tetibe mcm rindu kat kmpg halaman.. hukhuk..
jiwa kaco berkata…
atan selalu gi lepak sana masa keje kata batu pahat dulu...

kenangan ku bersama mu..
di waktu engkau di samping ku..

uh uh
sate sate
eiza in the house.. berkata…
kak ai - sedap mcmana tu kak..lum penah makan lagi la..

tuya- yer la kat ctu kan medan sate, mana le tak sedap..windu nak makan sate kajang la weii..

nardindiewinkie- jom2, balik kg...hehehe

jiwa kaco- alahai, beremosi nampak..byk ler tu kenangan di batu pahat yer..tak penah nampak pun tahun baper tu mai sni?
jiwa kaco berkata…
dalam tahun 2003 kot .aku penghuni batu pahat
eiza in the house.. berkata…
jiwa kaco- tahun tu kita baru abis stdy..tp mmg selalu gak lepak sna?..keje kat mana?..asal miss jumpa ekk?
jiwa kaco berkata…
kita ditakdirkan untuk tidak berjumpa...

kalau jumpa mungkin saya tak lari dari batu pahat
eddie dewanaga berkata…
takde gambo sate puunnn....

hehehe... hi eiza!
eiza in the house.. berkata…
jiwa kaco- yer la tu..nak wat cm ner ketemu selepas lama berpisah..cewah..hehehe..


eddie dewanaga- hai awak,baik tgk elok2, adelah tapi tgh kipas..hehehe, yg dah siap abis kene telan dulu..lupa nak ambik gambo..huhu
matakucing berkata…
power eh sate dia...bt pahat? sy tak pernah sampai lagi :p
Lina berkata…
lina,,,lina pernah mkn dlu kecik2 ngan mak..skg ni pun ada gak..tp jarang..:)
eiza in the house.. berkata…
matakucing- jemput la dtg bt pahat, jalan2 cari makan @ cuti2 malaysia..

sate dia sedap gak..kalau pndai ade 2-3 tpt lagi juak sate sedap.:)

Lina- yer la..pegi la makan, kan dah gaji nie leh belanja akak sekali..hehe

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..