Mencinya...

Malam tadi berhempas pulas mencari kebenaran dan kejujuran..smpai pagi nie lum abis lagi sakitnya hati bila dituduh tak setia n jujur..


bongok tol la manusia nie!!!...ha kan dah kuar ayat power aku nie... dia sendiri dah tgk aku keje cm ner tertongang tongek merempit kat site, nie dia nak tuduh mcm2...ade akai ker?...mcm dia jerk yg bagus..abis dia igt aku nie ape??


aku mencari kebenaran berdasarkan bukti yg aku dpt, sapa suh ko ckp benda bukan kepunyaan ko tp ko ngaku ko yg punya??....ko yg ckap belit2...bukan aku tak bersyukur ko nak kan aku..tp ko terlalu melampau berprasangka kat aku...aku bukan terdesak nak kawin sgt tau tak!!!

Ulasan

Atan berkata…
sayangi diri anda sebelum menyayangi diri orang lain...

meminta pada yang ada...
merajuk pada yang sayang...
berkorban pada yang menghargai...

jangan korbankan diri anda kerana ego orang lain..

tapi cinta itu buta
AiE bAhRi berkata…
Sabar bebanyak ye..
jangan benci2.Buat tak tau je.
eiza in the house.. berkata…
x jadi hari nie..esok ptg baru jumpa..ermm, suka sgt fikir yg bukan2 sapa tak marah n tension..berpada2 tak per nie melampau!
a.b geldofg berkata…
wah pwer madah atan.....kasi ayat pwer beb....pwer rnger hijau beb...hehehehehe
TuYa berkata…
hahaha..memang bangang si ***** ko tu..aku yang baca mesej2 bangang dia yang ko 4ward tu pun dah naik nak muntah ijau...kalau le bagus sangat x pe...ishhh,x puas hati sungguh..huhuhu..nape aku lak emo nih..
eiza in the house.. berkata…
jiwa kaco-yer la kan..tp klu gaduh gini la , semua mcm nak meletup,

aie bahri- terima kaseh kerana mnyabarkan akak nie..

ab geldofg- sapa power ranger?

tuya- mana ko tak emo, ko yg tolong aku kan ...tp emo aku dah cool skit dah nie..thx mas.

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe