25 Januari 2009

Salam kerinduan dari tuya n family..



Buat sahabat sekalian, aku di amanahkan utk menyampaikan salam dan memohon kemaafan kerana sudah lama tak bersiaran dan mengupdate blognya atas beberapa sbb yg berikut:

- kesihatannya yg semakin bukan baik (demam lagi gamaknya..dengan selsema yg menjadi2)

- tenet kat umah dia yang kong
dan

- dia hampir2 nak meroyan dah tu..oppS!! (yg nie dia tak suh tulis..hehe)







notakakicat: aku doakan ko cepat sembuh yer..

8 ulasan:

eJump berkata...

lerrr...
klu sakit g ler brehat...
mkn ubat..;.
minum ayer kelape...^^

Zaidon berkata...

Ooo... : )

KUNTONG berkata...

Demam...kesian, makan nasi ambeng, baiklah 2.

jiwa kaco berkata...

lum baik lagik akak ipar aku
waaaaaaaaa
makan ubat ye

::SRISUFI:: berkata...

zama sekarang segala bagai TALIAN HAYAT kan...

hahaha...

semoga cik kawan cecepat sembuh..

;)

n a r d indie winkie berkata...

ya..ya.. saya juga doakan dia cepat sembuh. hehe..

ab geldofg berkata...

itu tndanya ko..dah btmbah tua hahahahahaa

eiza in the house.. berkata...

ejump
- ermm..kawan kita lah yg sakit tu..dah buat semua dah..tp klu dh mmg nak sakit, sakit jugak la awak..

zaidon
- :)

Kuntong
- boleh ker baik makan nasi ambeng..hehehe..mcm2 la.:)

jiwa kaco
- ha, tau tak pe..g la carikan obatnya atan ...

srisufi
hehehe..kan dah canggih, kene ikut peredaran zaman gak seri

terima kaseh kerana mendoakan dia..:)

nardindiewinkie
- terima kaseh :)

abg geldofg
- amboi2, yg ptg lebih muda dari awak..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails