Salam kerinduan dari tuya n family..



Buat sahabat sekalian, aku di amanahkan utk menyampaikan salam dan memohon kemaafan kerana sudah lama tak bersiaran dan mengupdate blognya atas beberapa sbb yg berikut:

- kesihatannya yg semakin bukan baik (demam lagi gamaknya..dengan selsema yg menjadi2)

- tenet kat umah dia yang kong
dan

- dia hampir2 nak meroyan dah tu..oppS!! (yg nie dia tak suh tulis..hehe)







notakakicat: aku doakan ko cepat sembuh yer..

Ulasan

eJump berkata…
lerrr...
klu sakit g ler brehat...
mkn ubat..;.
minum ayer kelape...^^
KUNTONG berkata…
Demam...kesian, makan nasi ambeng, baiklah 2.
jiwa kaco berkata…
lum baik lagik akak ipar aku
waaaaaaaaa
makan ubat ye
::SRISUFI:: berkata…
zama sekarang segala bagai TALIAN HAYAT kan...

hahaha...

semoga cik kawan cecepat sembuh..

;)
ya..ya.. saya juga doakan dia cepat sembuh. hehe..
ab geldofg berkata…
itu tndanya ko..dah btmbah tua hahahahahaa
eiza in the house.. berkata…
ejump
- ermm..kawan kita lah yg sakit tu..dah buat semua dah..tp klu dh mmg nak sakit, sakit jugak la awak..

zaidon
- :)

Kuntong
- boleh ker baik makan nasi ambeng..hehehe..mcm2 la.:)

jiwa kaco
- ha, tau tak pe..g la carikan obatnya atan ...

srisufi
hehehe..kan dah canggih, kene ikut peredaran zaman gak seri

terima kaseh kerana mendoakan dia..:)

nardindiewinkie
- terima kaseh :)

abg geldofg
- amboi2, yg ptg lebih muda dari awak..hehehe

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..