ole-ole dari bos..:)




semalam Miss Khoo bg aku 2 biji limau seperti di atas
manis sungguh limau tu
cukup la, bg bebyk karang tak larat nak makan lak ..:)






tadi pula..bos aku Mr Ooi, bg aku sekotak biskut..hehe
teruja la pulak..sebelum2 nie mmg tak penah dpt ape2 pun,
cuma angpau yang tak mcm angpau dr Miss Pua, pembuka tahun baru kat opis..huhu
alhamdulilah, rezeki aku..:)

Ulasan

besi berkata…
ok la tue...2 biji limau
ngan sekotak biskut...
eiza in the house.. berkata…
a'aa..awak dpt ape pulak..nak tau leh ?? :)
ab geldofg berkata…
em..aku nak mntak pun tk tgamak...cukup2 utk ko sorg
eiza in the house.. berkata…
ab geldofg
nak wat cmne..awai tak habaq mai..klu dak leh mintak lebih..hehe
besi berkata…
kickapoo..satu...
limau 4 biji...
angpau rm10...
itu je...

ini bukan boss kasi...
client yg kasi
Zaidon berkata…
takde ape nak cakap... kita senyum je boleh ye.. senyum.. senyum.. senyum.. : )
eiza in the house.. berkata…
besi
x per la..best jugak dpt tu :)

Zaidon
awak dpt pe ekk??..duk bp ker?..kat mana..hehe silakn senyum..:)
ajnie's berkata…
tahun ni aku x dapat mkn limau thn baru cina lagi....siannyer aku. x mcm taun2 lps setiap kali raya cina mesti aku wat blk pling kurang 1/2 kotak....thn ni seulas limau pun belum aku rasa.Sbb thn ni keje tmpt br. x der supplier@subcon cina, semua india...sbb bos aku india...

Bestnye keje tmpt lama...dapat mkn limau..
::SRISUFI:: berkata…
salam za...

ang pou 1...hehehe

syukurlah dari tak dpat2 kan

epi holiday za
azmi yusof berkata…
bole la baling baling ke kita sket...hehehehhe..
eJump berkata…
biskut perisa limau pun boleh jgk ek?...ehehehe...
later nk bg deodorant perisa lemau la...bleh gitu?... ehehehe...
eiza in the house.. berkata…
ajnie's
tak pe la, klu nak, beli kat carefour yer..tak pun kat tesco ekk..klu india mesti masa deepavali masa tu dpt byk maruku kan..:)

srisufi
salam sufi,
boleh2..tp za bg yang ksong..haha leh ekk..:)..
terima kaseh ..za kat kota tinggi ni..umah abg long..

azmi yusof
boleh tu boleh..tp takut terbaling lain lak karang..hehe

ejump
wah bagus tu..leh la dikomersialkan nanti..nak tau gak baunya mcmmana hehe..tq visit my blog.

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..