21 Januari 2009

Kisah sedih lelaki sengau

Seorang lelaki yang sengau naik ke sebuah bas lalu bertanya kepada pemandu
bas
'Vang.. vas nih fegi hamfang ke...? ' (bang, bas ni pergi ampang ke?).

Pemandu bas itu berdiam diri. Marah kerana tidak dilayan, lelaki sengau
itu pun turun dari bas.

Seorang lelaki lain di belakang pemuda sengau tadi pun bertanya kepada
pemandu bas itu.
'kenapa awak diam tadi? kesian dia...'

Pemandu itu pun menjawab: 'Masham mana haya nak hawab.... haya hun hengau
hugak.. hhanti hia hata haya hehek hia hulakk!!!... .....'
(macam mana saya nak jawab.. saya pun sengau jugak.. nanti dia kata saya
ejek dia pulak!!!)... .

9 ulasan:

besi berkata...

kadang kadang manusia tak faham
dengan manusia...

ab geldofg berkata...

aku dh dgr kisah ni hahahahah

eiza in the house.. berkata...

besi
tu la kan...the reason why?..tol ker aku jwp nie...


ab geldofg
hmm..xpe2 bg kengkwn lain baca ekk..

besi berkata...

...
mmg banyak yg kita tak paham
kalau jawab salah dan tak jwb pun
nampak salah...
itu je...

eiza in the house.. berkata...

besi
betol3, versi ipin..:)

::SRISUFI:: berkata...

;)


kehkehkeh...

aku mahu caghi pakwe ni ....
(versi sengau)

eiza in the house.. berkata...

serisufi
eeeee, nakal ekk, ejek org sengau..report kang kat balai raya baru tau..hehehe

eddie dewanaga berkata...

sengau ni mcm pemanis juga, makin byk org ini berkata2, makin ceria satu dunia...!!

eiza in the house.. berkata...

eddie dewanaga
ermm..boleh diguna pkai tu..
tp nak ckp la kat sni ekk..supervisor eiza kat kl pun sengau..peh tu jumpa org pekak (eiza la tu)..dah susah eiZa nak dok jwp soalan dia bila laju...x paham!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails