test n drive..

Test ini sudah dicuba dan kebenarannya sudah terbukti.
Pilihan anda menunjukkan keperibadian anda.Anggap diri anda saat ini sedang memasuki sebuah rumah kecil di tepi sungai di tengah hutan tebal.
Setelah Anda buka pintunya dan masuk, didalamnya terdapat:
7 tempat tidur kecil di sebelah kanan di sebelah kiri,
terdapat meja makan yang dikelilingi 7 kerusi kecil.
Di tengah-tengah meja terdapat sebuah bekas dengan 6 macam buah.
Buah-buahan tersebut terdiri daripada:
a. epal
b. pisang
c. jeruk
d. mangga
e. rambutan
f. papaya
Buah manakah yang akan anda pilih?
Pilihan anda akan menunjukkan sifat-sifat peribadi anda!
Berfikirlah dengan berhati-hati.
(JGN TGK JAWAPAN DI BAWAH DULU... ... PILIH DULU BUAH APA... ... )))
V
V
V
V
V
V
V
V
V
Ini dia jawapannya...
a.jika anda pilih epal: bererti Anda adalah orang yang suka makan epal
b. jika anda pilih pisang: bererti Anda adalah orang yang suka makan pisang
c.jika anda pilih jeruk: bererti Anda adalah orang yang suka makan jeruk
d. jika anda pilih mangga: bererti Anda adalah orang yang suka makan mangga
e.jika anda pilih rambutan: bererti Anda adalah orang yang suka makan rambutan
f.Jika anda pilih papaya: bererti Anda adalah orang yang suka makan papayaa
derke... hehehehheh... ... hehehee... tipah tertipu .. hehehee

Ulasan

jiwa kaco berkata…
piza tak de ke ?
atan dah lame tak makan piza
eiza in the house.. berkata…
jiwa kaco - nape tak ckp..minggu lepas baru p makan..tp org belanja..hehe..

atan dtg la bp..makan dgn eiza nak tak?..;)
eddie dewanaga berkata…
huh... gua ingat ye-ye la betul... cess!

nak kena jentik idung dia ni...
:(
eiza in the house.. berkata…
kuikuikui..jgn la jentik idung hamba kembang jerk nie..
besi berkata…
apasal buah limau tak de?
aku nak buah limau jugak...
tak kira nak limau jugak.....
eiza in the house.. berkata…
besi-
ko nie, ko letak no (g) jadi buah limau k..abis citer...layan..
matakucing berkata…
haha gua pon terkena la eddie
TuYa : berkata…
aduss...x sanggup aku nak tengok sandiwara semasa di blog ini...tulun..
eiza in the house.. berkata…
matakucing- hehe, nak wat cm ner..tak dapek den nak nolong..:)


tuya- biarkan...biarkan...hehehe

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..