siapa yg bersalah??..




siapa yang bersalah..adakah ibu yg salah mengandungkan..
atau untie nie yg tak pandai gunakan kamera...
ha.... sapa nak tolong jawap..
jawap...jgn tak jawap..

Ulasan

besi berkata…
tak de sape yg salah...
mmg tabiat manusia..
eiza in the house.. berkata…
besi- manusia yg suka terlupa yer..
besi berkata…
bukan suka....
tabiat....manusia
lupa....

kalau leh pilih..mmg manusia tak nak lupa
ai berkata…
wakakakaka..sengal tul la!!!
::SRISUFI:: berkata…
hehehe...boleh...jom kita p sana tu eiza...

yang penting pakej lengkap wang saku boleh..hahaha


meh ler kasi jawab sama itu teka teki....

jom
takde sape2 salah. mgkn makcik ni baru kuar dari guar kot. kuar2 terus pegang kamera, tu yg jadi camtu. hehe..
cj7 berkata…
hahaha.aku mau ketawakan dia.tapi kalau bagi aku pegang,mungkin aku pon sm mcm dia.hahah

ok ok..aku takde kamera
eddie dewanaga berkata…
dia nak ambik gambar bijik mata dia kot...

:)
eliza berkata…
hehehehehehe
mummysyafie berkata…
la..mmg pattern camera tu macam tu kot

:P

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..