05 Januari 2009

Masalah..

sekarang nie sebenarnya aku tgh buat keje, peh tu keje nie urgent, tetiba...bermacam2 masalah dok pi kat pale aku nie...klu satu hr aku tak pikir masalah tak boleh gaknya...aduhai...

napa eh kita susah nak puaskan hati org lain, sedangkan kita dah cuba sedaya upaya nak bg yg terbaik kepada mereka..kekdng aku rase tak adil..aku dh bg terbaik tp mereka masih kecil hati, masih nak majuk2 bagai...alahai..

sapa lah nak pujuk hati aku, perasaan aku...ermm...rimas tol la...dok sorang salah , berduet pon salah, beramai lagi la pening...Ya Allah, kembalikan semangat ku yang ilang ini, amin..

10 ulasan:

ab geldofg berkata...

fkr diri sndiri bagus

eiza in the house.. berkata...

boleh ker mcm tu??

mummysyafie berkata...

meh gi therapy dulu..pastu baru sambung wat kerja

eiza in the house.. berkata...

mummysyafie- cdgn yg bagus..bestnya klu dpt buat therapy kat spa..huhu

TuYa : berkata...

x yah le ko nak memikir masalah yang x de maknanya tu...aku yang bukan kat tmpat ko pun,sakit otak dengarnye..satu lari sepuluh mari la za...tu si jiwa kaco tu pun solo lagik..huhuhuhu..jgn marah!!!

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

puaskan diri sendiri baru puaskan hati orang lain..

jiwa kaco berkata...

siapakah yang menyebut nama ku
tersedak tengah minum...

kalo masalah keje...report aje dgn bos biar dia selesaikan sebab dia gaji beso... apasal nak fikir fikir sampai jiwakaco...

kalau masalah boyfren.... lagi senang.. ucapkan bye bye.. biar dia carik yg sesuai dengan jiwa dia.. lum kawen dah buat hal .. kalau dah kawen sok cam ne.. baik blah dulu

sebab tu aku suka sendiri...
tak yah nak fikir hal org..

n a r d indie winkie berkata...

sabar la... mgkn ujian Allah mahu menduga. just take it positive..:-)

kueh bakar berkata...

setiap manusia pasti kecewa..
dan itu tahap kecewa yang ko dapat lo ni...
tapi tentu bukan PALING TERKECEWA kan..

ps-kat flat ikan

eiza in the house.. berkata...

tuya-betol ke dia solo..mcm tak jerk aku tgk

a.k.u.p.e.n.t.o.i - yer la. tapi aku nie jenis tak smpai ati..nak lukakan hati org..hati ku kecik.

jiwa kaco - klu leh ckp bye bye cm ko ckp tu alangkah bagusnya...tp dia still nak angkat ego dia kat aku nak wat cm ner..nak ckp dia paling bagus in the world..aiyaaa!!

nardindiewinkie-tgh sabar la nie dik..dah tahap nak tsunami dah nie...

kueh bakar- kecewa aku kali nie rasenya "KECEWA TERLAMPAU"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails