nape ngan aku nie..:(


Cobaaaannn!!!



air dah dekat sebotol aku tonggak dah nie..
tapi rase haus n tekak kering makin menjadi2 lak..
aduhai..nape lah ngan aku nie??




tgklah ubat yg byk bagai nie...klu tak makan nanti aku tak baik lak...sbb makan ubat2 nie tekak aku rase haus jerk dr mlm tadi..susah nak tido satu hal ..nie pagi nie, pale cm mamai2 jerk, peh tu leher belah kanan nie rasenya mcm tergeliat lagi, kalau toleh kekanan nak kene pusingkan kerusi sekali...gaknya aku pusing2 mlm tadi ganas sgt gaknya...en.neo dah bising2 jgn makan benda yg alahan n jgn minum ais..oh tidak!!!...ais ade lah kesukaan rmai...nmpak nya kene minum mineral water bebyk la nie..sabaq jerk la..

Ulasan

besi berkata…
doc ckp penyakit ko bahaya ke tak?
chikukungya kot? pegi check darah la.....
sentosa77 berkata…
salam.. oh tak sihat ya.sementara ni jgnlah minum ais.. cepat sikit sihatnya.. moga cepat sembuh.. : )
SRISUFI berkata…
petua utk cepat sehat kan....jeng..jeng..jeng...

minum jer ais byk2 za...bior...


cecepat sembuh tau

;p
eddie dewanaga berkata…
ais itu nikmat sementara dik oi... kalau time puasa kita amalkan, nescaya lemah tak bermaya la keesokan hari masa berpuasa.

byk kan minum air masak sendiri...
alif-mikail berkata…
semoga sihat selalu!
Izza - Jiejah berkata…
belum sihat ehhh ??
togok air masak kosong byk² ,
cepat sket turun/keluar mende² yg x patut hahahaha
eiza in the house.. berkata…
Besi
doc tak ckp pe..dia kata demam biasa jerk ngan alahan..

Zaidon
walikumsalam..terima kaseh atas nasihat anda


Srisufi
hehehe...mmg antu ais sbnrnya seri..terima kaseh :)


eddie dewanaga
klu dah antu tak leh nak wat pe...tetap melantak jugak...huhu
air masak tu klu tak yea2..x boleh nak telan dah..huhu


alif-mikail
terima kaseh :)


kak jiejah
yer la kak, terpaksa jugak tonggok bebyk kasi baik..karang ade org bising lak..huhu..me kaseh..
kueh bakar berkata…
obat tu pahit...makan lah obat..
eiza in the house.. berkata…
kueh bakar
mlm tadi sy dah makan..tp lepas makan mesti rase haus yg amat sgt..x selesa ..:(
eiza in the house.. berkata…
ab geldofg
x mengapa cobaan..

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe