Patutkah ini terjadi ??

ape pendapat korang ngan gambar di bawah nie?..
gambar nie aku ambik masa aku nak htr balik bebudak merempit..
besar2 gak bebudak yg duk belakang tu ..huhu






Ulasan

ai berkata…
penderaan ni...! keh keh..
eiza in the house.. berkata…
kak ai - betol la kak, berat mata memandang berat lagi kete yg bwk tu ..hehe
ajnie's berkata…
depa nk menggunakan segala ruang yang kosong dlm kete tu kot...
eddie dewanaga berkata…
bila dah berlaku apa2 yg buruk, baru sesal tak sudah, diorang ni ambil mudah ttg keselamatan...

kelaziman org kita...
besi berkata…
soalan patutkah?

jawapan aku...
tak patut
azmi yusof berkata…
sebenarnya kete tu pun tak patut dah berada kat atas jalan...
eiza in the house.. berkata…
ajnie's - welcome kemari..betol2..


eddie dewanaga - tulah,wlpon dekat mcmana pun, kene jaga keselamatan, tolkan..

besi - eiza sokong, mmg tak patut..

azmi yusof - betul tu, tapi tu lakan ..kita beli harga memahal pastu jadi besi buruk jerk bila dah lebih 10-15 tahun..ermm ape nak buatkan..
puspawangi berkata…
Laaa...patut pun kerajaan wajibkan tali pinggang kat belakang nih...
eiza in the house.. berkata…
puspawangi - tu la sbb kerajaan suh pkai tali pinggan kat belakang...igt la org tersyg..
Lina berkata…
fuyoh....kang x pasal2 peronda parking baik belakang kereta..bru nak mengelabah nt...
kat mne ni akak amik pic ni..

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..