Sudah takdirnya...


Sudah takdirnya dia pergi meninggalkan aku

hari ini dia melafazkannya jua

tapi aku tak berdendam pun dgn dia..

biar la di bwk hati dia yg katanya terluka kerana aku..

tp hakikatnya Allah saje yg tahu..






Andai dalam tangisan

ku tersebut nama mu

maafkan daku

kasih silam

ditaman hayat

akan ku abadikan

kurangkaikan doa

dalam titis cinta

walaupun dalam dunia fana dan nyata






moga ade peganti lebih baik dr dirinya

yg lebih memahami kerperluan aku dr egonya

yg menyanggi aku sepenuh hati

amin, ya rabbal alamin..






p/s : sapa tau ini lirik lagu sapa??

Ulasan

besi berkata…
jiwang rupanya minah nie...
lirik..tak dpt dikesan la ....

tajuk hang sudah takdirnya...
itu lah tajuknya...tul tak?
eiza in the house.. berkata…
besi- tak tau la, ini bekas laki bg tadi ..huhu..dia terlupa nak bg tau tajuk ape..
Atan berkata…
Pabila ku kenangkanmu
Dunia ku gelap gelita
Oh sayangku mengapa kamu
Menghilangkan diri lamanya

Ku percaya semua itu masa
Kau akan terjaga dari lena
Selamanyakah kan ku tunggu

Luka...
Pulanglah sayangku kembali segera
Luka...
Sampai hati menghilang khabar berita
Luka...
Tegarnya kau biarkan ku sendiri melanda
Biarku terluka

Kembalikan sinar hidupku
Tanpamu ku hilang arah
Selama ini ku cekal hati
Hanya kerna semangatmu percayalah

Ku pasti suatu hari
Kau kan terjaga dari mimpi
Disini ku setia menanti

Luka...
Pulanglah sayangku kembali segera
Luka...
Sampai hati menghilang khabar berita
Luka...
Tegarnya kau biarkan ku sendiri melanda
Biarku terluka

Luka...
Pulanglah sayangku kembali segera
Luka...
Sampai hati menghilang khabar berita
Luka...
Tegarnya kau biarkan ku sendiri melanda
Biarku terluka

Selamanya ku setia
Walau ku sendiri terluka
Atan berkata…
offer yuran keahlian percuma
" KELAB JIWAKACO"

CONTACT:ahmaddaniel81@yahoo.com
Izza - Jiejah berkata…
kene redha melepaskan yg bukan milik kita ..
moga di gantikan dgn yg lebih baik!
chaiyok chaiyok!!!
eiza in the house.. berkata…
jiwa kaco -
awak dh dpt..terima kaseh..leh bg sy tajuknya?..sy nak cr kat you tube..

free ke? nak join la..sy kan ahli 1001 kan .

kak jiejah -
yer la kak...sudah takdirnya..kukecewa lagi..;(
Atan berkata…
saya rasa liriknya tak sama
tajuk nya Luka
dayang nurfaizah

sabo yek..
eiza in the house.. berkata…
jiwa kaco-
tak per la tak sama...nie jerk yg dia tinggal kan utk eiza..huhu..

eiza ok dont wori..selagi korang sudi menghapeningkan hr ku..thanx..
Tanpa Nama berkata…
adus..sadis..sadis..sesekali cuba layan rock ke, metal ke, besi ke, indie ke...apa2 yg bleh membuatkan sadis tu melarikan dirinya..hahaa
a.b geldofg berkata…
aku snggup jdi pganti hehehehe
wah atan......hbat puisi
Atan berkata…
bagus la kalau ab sudi mengubati
hati eiza yg terluka tu

he he ..
batu pahat dgn b....
2 jam je
TuYa berkata…
finally...berakhir la satu kisah cinta yang menyesakkan napas aku..yang mengurangkan masa zzzzzzzzzz aku,yang menglambungkan bil aku....hehehhheehe..jgn marah eh za...gurau2..tapi x pe la..nak wat cane mmg dah tuhan x nak ko ngan dia...aku pun suka..itu neooren kita panggil sama dia >>>JANTAN TAK GUNA!!!!!na man no cry..hehehhehe
eiza in the house.. berkata…
aku pentoi- sadis n tragis tau.waaaa!!!

ab geldofg - berani ker?..karang eiza htr rombongan kang, tak nak pulak..huhu

jiwa kaco - ape yg 2 jam tu bp ngan b...what?


tuya- amboi2, bini en eri nie, dia lak yg emo..huhu.dah2 jgn kepoh2 sgt..aku ok jerk..:)

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe