sakit



tisu penemanku semasa aku di opis..asyik bersin n berhingus jerk aku letih sgt...:(



Pagi2 buta lagi, aku dah rase tekak ku sakit dan idung ku mula mengeluarkan cecair..
aduhai, aku kene virus mak tiri aku rupanya...ngeh2...
aku tahan, smpai masa aku menulis blog ini dan smpai saat ini..aku masih leh bertahan..
tapi utk esok...aku rasekan...aku rase, aku nak mc la..tak larat..dahi berat mcm kene tepuk ngan dulang...sakit woo..mata aku mula rasenya nak tercabut...gatai2 yg amat..mybe sebab tadi aku bedal sotong..gaknya...ermmm...aku klu bdn, ok lagi la.... nie mata ngan idung ..dua benda paling aku sensitif bila aku sakit..asal semua, rmai kwn2 aku kat blog pun demam nie..demam pe ekk??

Ulasan

eddie dewanaga berkata…
allergic ke dik oi...!!

pi klinik cepat...!
naz ilyn berkata…
salam kenal...

ni mesti ada allergy tak boleh makan makanan yang gatal-gatal... risdung kot...
eiza in the house.. berkata…
eddie dewanaga - yup, kot..ade nie ubat tak abis lagi makan...alergik + nak demam.= ape ekk?..mc kot..hehe
eiza in the house.. berkata…
nazilyn - walikumsalam, terima kaseh kujung kesini..

a'aa, mmg ade pun..tp baru makan ubat traditional..tak de ape2 efect pun..tu tadi makan besau ngan bos bg bantai sotong goreng..sedap...huhu
besi berkata…
selamat berehat..
jangan lupa mkan ubat...
take care
eiza in the house.. berkata…
besi - terima kaseh :)
ab geldofg berkata…
eeeeeee tkut bjangki..eeeeeeeee
jiejah d'blogger berkata…
cepat sembuh ..
heheeheh MC ehhh hari ni ?
KUNTONG berkata…
Cuba ubat buat sendiri:

7 ibu kunyit di tumbuk dgn 7 bunga cengkih, smpai hancur. Bubuh air, sedikit,diperah. kmudian minum airnya.Rasanya ...? x tau nk kata...tpi cuba lah...
a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata…
aku rasa tk ckp tido mengadap komputer kot...hehehheehhe...demam memblog..
eiza in the house.. berkata…
ab geldofg
fuuuuuhhhh..pegi la wahai sakit dekat ab...hahaha


kak jiejah
yup, semlm idung dah macam badut kak..mata kecik jerk..sedey tul bila tgk cermin..buyuk wupanyaa..


KUNTONG
terima kaseh uncle, nanti sy cuba buat..


a.k.u.p.e.n.t.o.i
tu la, tp kat umah aku mana ade laptop mau pun pc...huhu..gaknya penat rempit kot...

thanx u all, wupanya korang syg aku jugak ekk...suka banget aku..hehe

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..