Seorang suami telefon ke rumahnya ketika oustation,dan kebetulan yang
menjawab panggilan telefon adalah seorang orang gaji..

Suami : Hello, selamat petang. Puan ada?

OG : Selamat petang.Ya, encik boleh saya tolong

Suami : Siapa ni?

OG : Saya orang gaji kat sini.

Suami : Baru, ke? Sebelum ni saya tak pernah guna orang gaji!

OG : Saya baru je kerja hari ni.

Suami : Oh, yeke. Puan ada kat rumah tak?

OG : Ada, encik, puan tengah tidur. Encik ni siapa?

Suami : Saya suaminya.

OG : La.. sekarang puan tidur dengan siapa pulak ni?

Suami : Apa? Ada lelaki lain yang tidur dengan puan ke?

OG : Ya, encik

Suami : Tak guna!!! (dll. sumpah seranah) Eh, engkau boleh tolong tak?
Nanti saya bagi upah RM1 juta .

OG : Boleh.. apa yang boleh saya tolong?

Suami : Masuk ke bilik kerja saya, ambil pistol dalam laci, lepas tu
tembak mereka berdua.

OG : Saya tembak puan dengan lelaki tu ke encik?

Suami : Ya.

OG : (termenung)

Suami : Macamana? Boleh tak? Kalau tidak saya tambahkan RM1juta lagi.

OG : Baik encik... saya lakukan sekarang

Suami : Cepat!!! Saya tunggu!



Orang gaji itu kemudian mengambil pistol dan, bang..bang.. bang..


OG : Sudah, encik

Suami : Bagus, sekarang tutup hal ni, engkau buang pistol dalam kolam
renang belakang rumah.

OG : Kolam renang yang mana?

Suami : Yang di belakang rumah!

OG : Tak ada, encik. Di belakang rumah ni tak ada kolam renang!

Suami : Yeke ni?

OG : Iya!

Suami : Ni kan nombor 5097600?

OG : Bukan, encik. Sini 5907600.

Suami : Oh, sori. Salah nombor





notakakicat: kalau aku pun tembak si ***** tu.

Ulasan

ab geldofg berkata…
aku pernah dgr lawak ni hehehehe
besi berkata…
hehehhe...
ok la..salah org gaji tue la
eiza in the house.. berkata…
ab geldofg - yer ker, alah igt baru nak wat lawak ngan abg jiwa...hehehe




besi - ermm, yer ker, silap suami la..pasal dia tak tnya dulu umah sapa..huhu
ai berkata…
memacam crite kau kumpol. bagus! ;P
TuYa : berkata…
tembak jangan x tembak..meh aku tolong tembakkan si ***** ko tu..
eiza in the house.. berkata…
kak ai - yer la eiza tau semua kengkwn tension keje ..so nak happy2 kan la hati..leh kan kak ai..hehe


tuya - jom kita tembak cecama...tp ko nak tembak belah mana ..hehee
jiwa kaco berkata…
ye ke bukan eiza sama tuya selalu kena tembak? kompius atan

atan nak tembak kacip aje
eiza in the house.. berkata…
jiwa kaco - amboi2 mulut...jaga2 skit atan karang kacip tak dpt kang..huhu
KhaLifah feDi berkata…
itu begitulah kisah umah tangga mmg cm2 ragam....
::SRISUFI:: berkata…
lawak2 eiza....

soronok nya
cj7 berkata…
hahaha
aku xpnh bc lg lwk ni
mmg lwk

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..