macam-macam eiza

" dik2, ade sesuatu tgh tgk kat ko lah...huhu"


Semalam pagi aku terlewat bangun, bukan main sedap aku tido..dah sbb bgn lewat, makanya kerempitan aku pon bermula lewatla..dlm syok2 merempit, tiba di satu persimpangan traffic light aku ditenung oleh sesuatu..korang tau ape tak..tu ha encik "org utan" kat dlm pic kat atas nu...dok tenung2 kat aku...hehehe..igt aku bermimpi berada kat dlm safari tadi .....time nie aku still mamai2 lagi ...

peh tu, masa jumpa simpang traffic light yg seterusnya aku jumpa dua kete hillux bentuk yg sama no flat pun lebih kurang sama, ade kat sbelah barisan aku..dlm dok nungu traffic light warna ijau.. kita minah2 yg ade dlm kete nie mengpot pet pasal kete hillux nie la, ..tetiba bila traffic light tu warna ijau , sorang manusia yg seakan irfan jutawan internet tu (tp sentol lagi skit ngan lesung pipitnya) menoleh smbil tersenyum dan melambai tgn apabila dia belok arah kekanan jalan,manakala aku terus jerk kat simpang tu...huhu..ape maksud tu..aku terkesima sekejap...nak kata aku chantek sgt semlm tak ade jugak..tak per la senyum itu kan sedekah kan..kan..

Ulasan

Atan berkata…
best gak kena ngurat yek...
sayang haku tak reti ngurat
eiza in the house.. berkata…
jiwa kaco - ermm..tak tau la itu dipanggilkan mengurat atau tak..hehe..x per ngurat kat org snin jerk ...hehehe
a.b geldofg berkata…
ewah2......ewah2...hehehhehe
eiza in the house.. berkata…
ab geldofg - ape tu menarik cak lempong ker tu?..hehe
Atan berkata…
jeles ke ab
eiza kan org kg haku
( bila masa haku jadi org jhr)
eiza in the house.. berkata…
leh jerk kalu nak made in johor..huhu..tepuk tgn tanya la selera..:)

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe