02 Januari 2009

JIWA KACO!!!

hari nie sungguh kaco jiwa aku...(bukan en jiwa kaco k)
mengapa dugaan nie mcm besar sgt jerk kat diri aku
tak leh nak pikir dah
tak leh nak jejak dah

aku balik dulu lah
smbung monday k..

9 ulasan:

TuYa : berkata...

sabar la..aku tau ko tengah serabut..jangan di pk sangat la..x kemana klu betul ketentuan Tuhan tu menyebelahi kau..doa la banyak2 minta bg petunjuk...eceh..sejak bile lak aku jadi skema nih..
jangan riso tau za..ko tau kat celah bedah mana nak cari aku..

jiejah berkata...

uhukkkksss jiwa kacau sis??
byk2 bersabar kay ,
chaiyok chaiyok!!

jiwa kaco berkata...

aah kan kan
dah tambah ahli jiwa kaco..

sebenarnya jiwa kaco ni akan membuat kita menggunakan 110% otak kita ...
so tak perlu risau..

balik

solat ..sunat..solat wajib..solat sunat.. solat istiharah..

mohon pada allah .pertunjuk..
okeh

anda ahli ke1001 kelab jiwakaco
tahniah

ab geldofg berkata...

aik...peminat kwn baik aku rupanya...heheheeh atan2

KUNTONG berkata...

Tenangkan fikiran dgn zikrullah,mudah2an hati yg tenang akan menjadi aman, damai dan sejuk bak air di kali.

kueh bakar berkata...

cepat2 btolkan smula jiwa kaco..
jgn lama2 nanti kepala lagi kaco..
kalo jiwa kaco kepala pun kaco
itu kaco yg paling kaco..

ubey berkata...

hehe. banyak istighfar. tenang2 ek. doakan kesejahteraan kamoo~

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

heheh...aku pun nak selit gak..

eiza in the house.. berkata...

tuya-terima kaseh mas, ko bg semangat n tolong aku..jasamu kukenang smpai akhir hayat.

jiejah- yer la kak, terima kaseh

jiwa kaco - terima kaseh mengiktiraf kekacauan jiwaku ini sranan anda amat la dihargai.

abgeldofg- yer ker boleh dikategori cm tu ker?

Kuntong - terima kaseh uncle, insyallah mudah2n sy dpt tenang dalam membuat keputusan yg ptg itu.

kueh bakar - tgh usaha utk memulihkan ia semula..terima kaseh

ubey- terima kaseh, amin mudah2n tenang hati sy

a.k.u.p.e.n.t.o.i - jemput2 welcome to my blog..tq

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails