T@G D@Ri Pu@N CT..pengantin baru..:)



Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda
Siti kamariah, seorang budak kecik yg byk cakap opps!!..(hehe.. bukan budak kecik la..isteri org dah pun..jgn mare)..suka makan sama2 masa lunch dkt opis, suka bwk makanan bebyk kasi kengkwn opis makan dan org pertama yg ajar akak eiza dia nie berblog..tq ct..

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
  • sudah dimaklumi..gemar merempit :)
  • masa kecik2, seorang kanak2 yg comel..tp dah besar tak beberapa nak comel lagi..:(
  • suka buat kelakar
  • suka menangis
  • budak yg kuat sukan masa sekolah2 dulu
  • suka dengan kucing sesgt
  • penah buat konsert and the group kat kantin sekolah agama nyanyi lagu francisca peter (tul ker aku eja)
  • aku anak bapak
  • lahir pada 20 februari tahun kambing..huhu
  • penah jadi mcm detectif conan masa sekolah rendah dulu, mencabar gtu...huhu

lalala...terima la.... aku nak tag semua follower aku boleh tak cm tu??...boleh la yer..silakan..:)
pastu jgn lupa link kan pada ku...hehe

Ulasan

eiza in the house.. berkata…
ab geldofg
tahniah kerana ab org pertama memberi komen..jgn buat2 lupa nak jawap tag nie ok..TQ.
a.b geldofg berkata…
tag........lalalalalalalalala
eiza in the house.. berkata…
ab geldofg
jwp eh...abg tiriku..eh slh..huhu
a.b geldofg berkata…
nti lah aku jwn :`
eiza in the house.. berkata…
ab geldofg
wokey...cmtu la abg tiriku..ehh silap lagi..ajak anak bini sekali eh jawap ...(jgn mare)
eddie dewanaga berkata…
gua dapat gak tag ni... malas betul nak buat, tapi kena buat jugak nanti, cuma ikut giliran pasal entry dah disusun (drafted).
eiza in the house.. berkata…
eddie dewanaga
tak pe..take ur time ok ..yg ptg jwp yer bro..hehehe:)

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe