nasi ayam



*bukan nasi nak bg ayam makan tau..harap maklum..






model nasi ayam marybrown..uhuk!!..ampun kak jgn belasah sy..sy gurau jerk...kwn baik aku ..time2 nak biul ajak la dia ..best sama kepala..hehe




nasi ayam marybrown - aku tak suka acar tu , tak sedap ..




------------------------------------------------------






ayamnya sedap, sup dan smbalnya pun berasa..nasi bebiasa jerk mcm nasi ayam yg lain




Semalam rupanya aku lupa yg aku makan nasi ayam jugak dkt marybrown...depan bus stand bp,
tadi pulak aku makan dekat restoran nasi ayam gemas.. terletak dekat2 area carefour..jauh deh aku pi makan..hehe..memula cdgnnya nak makan dekat carefour..tp sbb dah selalu sgt kat sna..nak try la pulak restoran yg baru bukak tu...boleh tahan la nasi ayam dia..cuma herga dia terkejut ckit..kat sni hnya menu nasi ayam jerk yg ada..dia punya layanan tadi punya best, sbb baru bukak kan siap owner dia dtg bg tau pekerja lelaki tak der..g solat jumaat..n pastu pekerja dia dtg lagi, tnya ada nak ape2 x lagi..tp tadi yg tak best skit dekat air dia la..mintak teh o ais limau..mmg la dia bg sama dgn order kan ...tp teh o tu mcm tertumpah teh, pahit sgt..selalu aku abis minum hr nie separuh jerk minum..smpai opis aku tebatuk2 cm nak muntah lak aduhaiii..

Ulasan

eiza in the house.. berkata…
ab - eh halau ayam ker..huhu
a.b geldofg berkata…
tk aku pnggil ayam...mkn hehehehe
Mel berkata…
betul ke tu makan atas buaian ..syok nyee
besi berkata…
nasi ayam...hmmm
menarik...tapikan
nasi ayam semuanya sama....
Azhar Ahmad berkata…
Adehhh lapar plak saya tgk....
eiza in the house.. berkata…
bvlgarigirl@Arianna-
betul la, terang lagi nyata..semlm eiza makan kat ateh buai..dh cm filem hindustan..syg hero tak der..hehehe


besi-
yer lo, nasi ayam semua sama,termasuk yg bg kat ayam makan..huhu
eiza in the house.. berkata…
azharahmad- jemput2..tp jemput tgk jerk eh..hehehe..tq lalu dsini :)
Atan berkata…
apasal eiza sama tuya asik citer makan aje....waaaaaaaaaaa
dah la kad rimau tak nak kasi duit
citer makan yang sedap sedap lak
uh uh
eiza belanja la...oooop ab marah
adoiiiiiiiiii
jgn tarik telinga atan
CRAZY BEAUTIFUL88 berkata…
nasi ayam, nasi ayam, lapor ni
eiza in the house.. berkata…
jiwa kco - alah dia nak marah ker?...dia mana sudi ngan eiza.sapa la kita..
eiza in the house.. berkata…
crazy beautiful88 - yer ker..jom2 cr nasi ayam cepat..jgn cr makanan ayam sudah...hehe
Atan berkata…
dah bagi ym tu mesti sudi la tu
he he
tak kenal tak cinta
eiza dok parit apa yek
parit kamil ke
kang vida lak marah
man_helang berkata…
member satu kepala tu kira mcm kembar siam yg cantum kat pale tu ke??? aku link ko gak...t.q
TuYa berkata…
mcm ne la x sentol ko minah..hari2 hentam nasik..pastu dok bising kata gemuk..tapi ape2 pun ko tetap cun..ecehhhhhhhhhhh..pasan la tu..kui kui kui
SRISUFI berkata…
nasi ayamzzzz....my peberet nih.....
vidadarisakura berkata…
hoh!!nasik ayam!!!hee

nasi ayam PAK MAL sama PAK Li pun sedap woo...


salam2 eiza..hee
azlishukri berkata…
dalam banyak2 nasi ayam..kat mana tempat nasi ayam paling sedap?
FARYN berkata…
ko bley ganti maria tunku sabri wat edisi jalan2 cari mkn versi blog..hehe
eddie dewanaga berkata…
nasik ayam ni, lunch yg paling simple dan senang order, cepat siap, so, gua ada extra masa utk blogging time keja..!
eiza in the house.. berkata…
man_helang - wakaka, leh tahan la bro..ape2 aje la..maju la makan utk eiza..hehehe

tuya - ala..bukan selalu pun..time2 aku "ngidam" jerk aku g makan mcm tu..jgn bebel ekk mak tiriku...huhu

srisufi - yer ker, meh la dtg bp..ade manyak tpt jual nasi ayam sni...mari2..:)

akupentoi - yum..yum..too...hehehe


vidadarisakura - hai, nie kwn atan ekk..welcome tu my blog..thanx jalan2 kesini ;)

muhammad azli shukri - pada eiza benda nie subjektif la...ermm..tp eiza rase nasi ayam buatan sendiri lagi sodap!!..thanx jalan2 kesini ;)

FARYN - yer ker nie..bila nak mulakan pengambaran..bape episod ko nak eiza buat..:)

eddie dewanaga - tau tak per, tp klu simple sgt pun tak best gak... sbb semua sejuk...tol tak ?
vidadarisakura berkata…
sepa atan?
nda kenal..haha
mari berjalan2 besama2...hee
eiza in the house.. berkata…
vidadarisakura-ayo talak kenal ker?..nanti atan marah tak tau..hehe

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe